Tabara de Vara 2 - 2017

Asa cum obisnuim de 4 ani, una dintre taberele de vara pe care le organizam este pentru copii care au crescut cu noi si care se cer singuri pentru ceva mai tare, iar scopul nostru este ca peste 10 ani sa ii intalnim, singuri sau cu trupa lor, cu rucsacii in spinare pe carari de munte.
Anul acesta ne-am fixat baza la Stana de Rau, iar o tabara mai frumoasa decat asta...

#throwyourkidsphone

Si doua mannequin challenge de mare exceptie :

Tabara ''Scoala din natura'' 2017

Anul acesta am experimentat o tabara de vara cu mai putin munte si cu accent insistent pe natura si salbaticie : am umblat pe poteci nemarcate ca sa invatam sa ne orientam, am cautat si am gasit adapatori si urme de animale salbatice, am invatat sa ne facem adapost de vreme rea, sa facem focul cu ce avem prin jurul nostru, sa ne facem unelte rudimentare care ne pot fi de ajutor, am copt paine la foc, am invatat care plante ne ajuta si care ciuperci ne hranesc, cum sa ne gasim drumul spre casa fara carari sau marcaje si sa ne pastram rezerve de fructe de padure :

Tabara de Vara 1 - 2017

O gramada de nebunii si vara asta!!
Si pentru ca fotografiile spun prea putin, ne-am luat operator cu noi :

Vara 2016

In aceasta vara am ajuns cu totii pe Retezat, de la cel mai mic la cel mai mare, am plecat cu corturile ca sa sfidam ploaia, am invatat sa facem foc cu mijloace rudimentare, sa citim urme de animale, am aflat care ciuperci sunt comestibile si cum ne facem singuri apa potabila, din orice sursa, cum sa afumam pastravul sa-l facem unic-delicios, cum sa ne aparam de visele urate cu dreamcatchers in regie proprie, am invatat sa escaladam stanci si ne-am invins fricile in Parc Aventura :

In a treia tabara am plecat cu veteranii taberelor noastre si cu cei mai pregatiti dintre copii la o tura mai tare : tabara de corturi la Lacul Bucura si ture peste Judele catre Lacul Zanoaga, Taul Rasucit, Taul Urat, Piciorul Slaveiului, Taul Slaveiului, cu retragere de vreme rea dupa doua zile inapoi catre Rausor peste Saua Bucurii, Lacul Pietrele, Lacul Stanisoara, Saua Ciurila.

A fost una dintre cele mai tari ture de vara ever, cu o trupa excelent pregatita in primul rand psihic pentru ca nu s-au clatinat la ploaie, frig, tunete si fulgere noaptea, ture lungi si obositoare.
Ultimele zile au fost de odihna activa in Rausor : bushcrafting, escalada, Parc Aventura, orientare in teren.

Vara 2015

Anul acesta am avut trei editii de tabere iar musafiri ne-au fost Paul, Szilly, Andi, Miki, Rares, Nadia, Maria de doua ori, Victor, Maria de doua ori, Nadia, Tudor, Alex, Maia, Iulia, Briana, Cristi, Alexandru, Dragos de doua ori, Petra, Ioana de doua ori, Luca, Tudor mic, Bea, Luca de doua ori, Alex de doua ori, Matei, Crina, Sasa, Teona, Matei, Stefana, Sabina, Denis.
Am facut o multime de ture pe creste si pe vai, ne-am catarat pe stanci si prin Parc Aventura, am mancat sanatos slanina cu ceapa si carnati prajiti, ne-au zguduit ploile si ne-a ars soarele :